Frequently Asked Questions
2 – Dostawa oraz odbiór zamówienia
Polski Obiad dostarczy posiłki zgodnie z ustalonym harmonogramem. W 80% dostawa odbywa się przed czasem lub na czas, pozostałe 20% to opóźnienia wynikające z nadmiaru zamówień lub utrudnień na trasie dojazdowej. Klient zawsze zostaje poinformowany, jeżeli godzina dostawy ulegnie zmianie. Odbiór osobisty jest możliwy z godzinach otwarcia lokalu.
3 – Zamówienia ekspresowe
Polski Obiad realizuje także zamówienia ekspresowe. Niespodziewane spotkanie biznesowe ? Wizyta rodziny ? Sprostamy każdemu zadaniu. Niemniej nie zawsze możemy je zaakceptować ze względu na aktualne obłożenie na kuchni. Jeżeli zostanie przyjęte, Państwa zamówienie otrzymuje statut priorytetowego. Wiąże się to jednak z dodatkową opłatą, a samo zamówienie musi zostać przedpłacone gotówką, kartą lub BLIKiem przez telefon.
4 – Elastyczna oferta menu
Polski Obiad serwuje posiłki wg. harmonogramu tygodniowego. Dla większych zamówień jesteśmy w stanie zrealizować mix tygodniowy. Jednakże potrzebujemy minimum jeden dzień na to aby przygotować posiłki np. w czwartek, które występują we wtorek itd. Jest to spowodowane tym, że nie robimy na tzw. "zapas" a jedynie określoną ilość konkretnego dania. Z tego powodu często dochodzi do braków w karcie w ciągu dnia w trosce o najwyższą jakość oferowanych posiłków.
1 – Kto jest Klientem Polskiego Obiadu ?
Polski Obiad swoją ofertę dedykuje tym, którzy cenią świeżość posiłku oraz są świadomi wyboru produktu, nad którego produkcją czuwa kilka systemów jakości. I takie właśnie dania oferujemy. Ofertę serwujemy głównie przedsiębiorstwom z uwagi na wysoką wydajność kuchni. Stosujemy standardy na najwyższym poziomie bez względu na specyfikę Klienta - osoba prywatna czy instytucjonalna. Serwowane posiłki zyskały szeroką popularność w "MyHive" ze względu na jakość obsługi (transport, kontakt z Klientem, forma opakowania i możliwość płatności kartą przy odbiorze) oraz oczywiście ze względu na jakość oferowanych posiłków.
5 – Zamówienia „po godzinach”
Polski Obiad oferuje usługi gastronomiczne w standardowych godzinach otwarcia lokalu 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. Dla zainteresowanych możemy także przygotować posiłki w weekend oraz w godzinach - poza otwarciem lokalu. Wiąże się to jednak z dodatkową opłatą oraz dotyczy jedynie większych zamówień.
7 – Rozliczenia finansowe
Polski Obiad oferuje kilka różnych form rozliczeń. Istnieje możliwość aby na miejscu zapłacić gotówką oraz kartą. Przyjmujemy także płatności telefonicznie BLIK. Każda współpraca z Klientem B2B wiąże się z przedpłatą w formie przelewu lub płatności gotówką oraz kartą w dniu dostawy posiłków. Wystawiamy F-VAT zbiorcze lub paragony z NIP. Przedpłata jest jedyną formą uniknięcia niepotrzebnych sytuacji. Niewykorzystana kwota z przedpłaty przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy.
6 – Sala obiadowa i szkoleniowa
Polski Obiad dysponuje salą obiadową na maksymalnie 10 osób z pełną obsługą oraz salą szkoleniową dla 20 osób. Podawane są gorące posiłki oraz napoje. Zorganizujemy spotkanie integracyjne, w gronie znajomych, rodzinne, szkoleniowe oraz regeneracyjny obiad dla pracowników. Zrealizujemy większość spotkań grupowych. Proszę pamiętać, że limit 10 osób został wprowadzony dla komfortu obsługi oraz przebywania na sali obiadowej.